لسلام عليكم ورحمة الله وبركات.

follow me

Rabu, 22 Jun 2011

hello0 everyone :) go0d nice day :)




aku cuma manusia biasa. Tidak dapat mengelak daripada mencipta angan sebelum memasang impian. Tipu jika aku menceritakan perihal satu sahaja impian aku. Impianku berjuta. akan tetapi,munkin melebihi dari kewujudan jasadku sendiri..hehe! Mungkin,ada yang aku tidak mampu untuk tunaikan di hayat ini. Mungkin ada juga yang hanya mampu terus aku angankan selamanya. Tapi itu tidak bererti aku harus mengalah dan terus mengasingkan diriku daripada dunia. Kerana aku masih mampu mencapai impianku yang lain. Dan mungkin juga ada di antara impianku akan mengambil masa bertahun-tahun lamanya sebelum mampu aku laksanakan.. 
Siapa peduli! Aku sendiri tidak peduli. Aku sudah lebih dari senang jika aku mampu melaksanakannya. Cepat atau lambat. Dan mungkin tiu jugalah yang terbaik dalam mempunyai impian ini. Kerana.. Selapas berjaya menunaikan impian itu, kita di beri peluang untuk membina impian yang lain.
Mungkin sekarang, aku dan impianku jauh dari realiti. Tapi suatu hari nanti siapa yang tahu bukan!
Entry ini tiada lansung niat terdetik untuk mengelirukan siapa-siapa sahaja yang sudi membacanya. Aku.. Aku cuma menyedari akan perasaanku saat ini. 
Aku sudahpun di inspirasikan oleh impianku sendiri. Dan aku tahu aku tidak akan mengalah sehinggalah aku mampu menggapainya. Aku berharap ada lagi insan lain seperti ku di luar sana.:) 

1 ulasan: